Bijna klaar - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Jorica Lienden-Dees - WaarBenJij.nu Bijna klaar - Reisverslag uit Tiel, Nederland van Jorica Lienden-Dees - WaarBenJij.nu

Bijna klaar

Door: Jorica

Blijf op de hoogte en volg Jorica

19 Juli 2014 | Nederland, Tiel

Wat is de tijd weer snel gegaan. De koffers staan gepakt en het huis is schoon. Morgenvroeg nog een paar dingetjes, maar dan zijn we helemaal klaar om te vertrekken. Kan ik morgenavond in ieder geval rustig gaan slapen. Ik ben nog nooit zo op tijd klaar geweest.
Van het reisbureau hebben we een mooi reisschema ontvangen in een ringbandje. Met allerlei tips van restaurants, uitstapjes en mooie plekjes langs de route. We hebben afgesproken dat we 's avonds gaan bekijken wat we de volgende dag gaan doen. In de plaatselijke hotels hebben ze waarschijnlijk nog veel meer informatie dan wij nu hebben gekregen. Wel is zeker dat we dinsdag 22 juli op de fiets zullen stappen om Vancouver te ontdekken.

Als je ons reisschema nog eens wilt bekijken, kun je onderstaande link gebruiken.
http://www.canadareizen.eu/canada/autoreis_8.asp

Maandagmorgen rijden we om een uur of half 9 weg uit Tiel. Een paar uurtjes rondhangen op Schiphol en dan 10 uur zitten in het vliegtuig. Het is een lange reis, maar met boekjes, filmpjes en een spelletjes redden we het wel. Mijn E-reader staat gelukkig vol met boeken (dankzij mijn zwagertje), dus ik zal me niet vervelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tiel

Jorica

Actief sinds 25 Juni 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 5248

Voorgaande reizen:

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

21 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Canada

Landen bezocht: